DECÀLEG D’ALUMNAT DE 6É

L’expressió escrita és per a la nostra escola un pilar fonamental en el desenvolupament escolar del nostre alumnat. Al cicle superior a més, la unim amb el desenvolupament d’habilitats digitals que donen reposta a les necessitats de la nostra societat.

En aquesta entrada vos presentem el treball que l’alumnat de 6é ha realitzat:

UN DECÀLEG AMB L’APLICACIÓ CANVA

En primer bloc, treballaren aquesta tipologia textual des de la comprensió lectora. Després desgranarem les parts que tenia un decàleg, la seua finalitat i dins de quin gènere textual l’englobaríem. A partir d’ací férem una pluja d’idees de forma individual per buscar quina temàtica seria millor tractar cadascun i començaren a fer el seu esborrany.

Posteriorment i amb el conter de l’aula, entraren a Canva i escolliren la plantilla que més els quadrava segons la temàtica. Passaren a net el text, amb ajuda del professorat el corregiren i feren els seus tocs de disseny personal.

Els ha quedat d’allò més bé, doneu-los una ullada!

ENHORABONA CLASSE!