FESTA FI DE CURS I GRADUACIÓ

I per a finalitzar el curs tots i totes hem gaudit dels jocs que s’han organitzat des del menjador passant un matí molt divertit, recuperant forces amb orxata i fartons.

A la vesprada tot el nostre alumnat ens ha delectat amb uns balls i coreografies expectaculars, mostrant com d’artistes són!. I com no?, després hem celebrat la graduació dels alumnes i alumnes d’infantil i de sissé, xiquets i xiquetes que hem vist créixer des d’infantil i veure en les meravelloses persones que s’han convertit. Els desitgem el millor!

I per a finalitzar, gràcies a l’AMPA, hem acomiadat el curs amb un sopar de pa i porta i una festa amb castells inflables, música,….

Que passeu un bon estiu i us esperem el pròxim curs!