DIA DEL LLIBRE

Aprofitant el dia del llibre hem celebrat al centre l’amor per la lectura, elaborant aquest poema de RODARI.

A més d’això donar l’enhorabona a Martina Bueno Romero, una alumna de 4 rt de primària que aquest any a guanyat el premi Sambori. I tots/es hem gaudit molt a l’escoltar la lectura de la seua obra literària.

A més a més, l’alumnat de 3r ens a sorprés amb l’interpretació d’una obra teatral en anglés. Que podeu vore al fer clic damunt de la imatge.

I per a concloure, hem fet un mercadet d’intercanvi de llibres en el que ha participat tot l’alumnat i les seues famílies. El podeu vore al fer clic dins de la imatge.