RESULTATS ELECCIONS

En primer lloc, volem agraïr la implicació de la nostra comunitat educativa en aquestes jornades electorals. Pensem que donem un gran exemple als xiquets i xiquetes de la nostra escola sobre els valors democràtics i la implicació en la societat que cal tindre per construïr-la entre totes i tots.

En segon lloc, s’informa que els resultats electorals han estat els següents:

-Eloisa Escrig 24 vots.

-Pablo de león 9 vots.

-Lucia Suárez 8 vots.

-Manuela Soares 8 vots.

-Guillermo Torres 7 vots.

Les persones que formaran part del Consell seran les dues amb més vots: Eloísa i Pablo. Per altra banda, degut a una renúncia d’altra representat de famílies cal que siga substituïda per això, com que teníem un empat, per sorteig públic després de l’escrutini va eixir Lucía Súarez. Per tant, serà qui entrarà també al Consell. Les persones que no han entrat es quedaran com a reserva per si hi hagueren altres baixes al Consell per part dels representats de les famílies.

Moltes gràcies per construir tots plegats l’escola que volem. Us deixem l’acta que està al tauler d’anuncis.