HALLOWEN, TRICK OR TREAT?

El passat dimarts dia 31 d’octubre el nostre centre es va enllestir de la manera més terrorífica per donar la benvinguda a la festa de Hallowen d’aquest curs.

Tota la comunitat educativa va poder gaudir d’una vesprada plena d’activitats, disfresses i tallers com ‘Les caixes fastigoses’, ‘Jocs terrorífics de punteria’ o tallers de ball per acabar amb un berenar patrocinat per l’AMPA.

No podem oblidar-nos del concurs de carabasses realitzades per l’alumnat amb l’ajuda de les seues famílies a casa, enguany va ser un gran èxit de participació, el jurat ho va tindre molt complicat per poder donar els premis. Ací teniu la prova.

Halloween també se celebrà al menjador… amb la temàtica de la família Addams!! L’alumnat va fer garlandes per a decorar el menjador i la porta, també es disfressaren i tingueren un menú especial per aquest dia.

Tant l’alumnat, com les famílies i els docents ho vam passar d’allò més bé i volem agrair des del centre la implicació de les famílies i l’AMPA per poder dur a terme aquesta jornada que tant agrada als nostres xiquets i xiquetes.