NOVETATS BEQUES DEL MENJADOR I MATERIAL ESCOLAR

–> BEQUES DEL MENJADOR – CURS 2023-2024 <–

Ja s’han publicat els llistats provisionals de les persones becades i excloses de l’ajuda per al menjador de l’escola, i la seua puntuació.

Podeu consultar dita resolució al tauler d’anuncis del nostre centre.

Disposeu d’un termini de reclamació de 10 DIES HÀBILS des que es publicaren els llistats, per comunicar incidències detectades o possibles errors en la baremació. Podeu passar-vos en contacte en la direcció del centre per tramitar les al·legacions.

–> BEQUES DE MATERIAL ESCOLAR NO CURRICULAR – CURS 2023-2024 <–

Els beneficiaries de la totalitat de la beca (20 i 19 punts) que a la sol·licitud també demanaren la beca de material escolar se’ls concedeixen fins a un màxim 30€ (pendent per determinar la quantia definitiva per Conselleria) per pagar material escolar no curricular especificat baix.

IMPORTANT: Disposeu d’un termini màxim de 10 dies hàbils per a presentar la FACTURA a nom de la persona sol·licitant, en què s’identifique clarament el material comprat i la data de la factura (que haurà de ser d’entre el 22 de juny i el 30 de setembre de 2023).

• La factura haurà de reunir tots els REQUERIMENTS exigibles segons la normativa vigent.
  • NO S’ADMETRAN TIQUETS DE COMPRA O SIMILARS.

A continuació, vos deixem el llistat de material que podeu comprar amb aquesta ajuda:

• Àbacs
  • Maquinetes
  • Temperes
  • Tisores

NOTA: No serà subvencionable, en cap cas, l’adquisició de material informàtic.

ABONAMENT DE L’AJUDA:

<< L’abonament de l’ajuda no serà immediat >>

• Es realitzarà, a través dels centres educatius, en un únic pagament, una vegada comprovada la documentació justificativa (factura). En cap cas l’import abonat podrà ser superior a l’import justificat amb la documentació presentada per la persona sol·licitant.