Benvinguts a la pàgina web del CEIP PALÀNCIA!

Ens alegra que hàgeu aterrat en aquest espai virtual, on volem compartir amb vosaltres tot el que fa del nostre centre educatiu un lloc especial. Ens presentem com una escola amb una ànima única i una passió inigualable per l’educació i el creixement dels nostres alumnes.

Ubicació

Ens trobem a Algímia d’Alfara,en un entorn privilegiat, envoltats de natura i amb unes vistes espectaculars que fan de l’aprenentatge una experiència enriquidora. El CEIP PALÀNCIA es troba situat en el cor d’una acollidora localitat, amb tot el que afavoreixen un entorn propici per a l’aprenentatge i el desenvolupament integral dels nostres alumnes.

Misió

La nostra missió és clara i inamovible: inspirar i educar al nostre alumnat perquè es convertisquen en ciutadans del món competents, crítics i compassius. Enfocant-nos en una formació integral, busquem fomentar la curiositat, la creativitat i la capacitat d’adaptació, brindant-los les eines necessàries perquè puguen afrontar amb èxit els reptes de la vida.

Visió

Som una escola que mira cap al futur amb esperança i determinació. Volem continuar en camí que es va iniciar anys enrere amb seny, dedicació, esforç i cura cap al nostre alumnat i la comunitat educativa. Com a centre educatiu, aspirem a formar líders empàtics i responsables, capaços de generar un impacte positiu en la societat, respectant sempre la diversitat i la sostenibilitat.

Singularitats

Educació inclusiva

Promovem un entorn acollidor i respectuós, on cada alumne se sent valorat i acceptat tal com és. La diversitat és un dels nostres trets distintius i treballem perquè cadascú pugua desenvolupar el seu potencial al màxim.

Tecnologia i innovació

Estem compromesos amb la integració de la tecnologia com una eina pedagògica essencial. Mitjançant l’ús de les últimes eines i recursos digitals, busquem fomentar l’aprenentatge actiu i la creativitat dels nostres alumnes.

Projectes educatius inspiradors

Desenvolupem projectes transversals que captiven la curiositat dels nostres alumnes i els impulsen a investigar, descobrir i aprendre de manera significativa. Aquest enfocament permet desenvolupar habilitats essencials per al segle XXI, com la resolució de problemes i el treball en equip.

Participació de les famílies

Creiem en la importància de la col·laboració entre família i escola per al creixement integral dels nostres alumnes. Fomentem la participació activa de les famílies en la vida escolar i en el desenvolupament acadèmic dels seus fills.

En resum, el CEIP PALÀNCIA és un centre educatiu que creu fermament en l’educació com a motor del canvi i el progrés. Som una gran família compromesa amb el futur dels nostres alumnes, amb una clara visió d’una societat més justa i amb valors que ens guien en la nostra tasca diària.

Us convidem a descobrir tot el que el nostre centre ofereix, i si us animeu, a formar part de la nostra estimada comunitat educativa. Gràcies per visitar-nos i no dubteu en contactar amb nosaltres si teniu qualsevol pregunta o si desitgeu més informació.