Extracte de les Normes de Menjador

PER A LES FAMÍLIES:

• Els menús de menjador es publicaran periòdicament a través de la pàgina web.

• Només s’administraran medicaments per a malalties cròniques, per a això ha de firmar-se una autorització. Ací es pot descarregar el model.

• Els rebuts seran abonats per endavant i les devolucions es faran de cara al rebut del mes següent.

• Les faltes d’assistència hauran de ser comunicades per escrit al mail del col·legi comedorpabloneruda@gmail.com, abans de les 11:00 hores del dia en qüestió. Els dies en què s’haja avisat es descomptarà l’import corresponent del rebut següent, però no es descomptaran els dies en què no s’haja avisat.

• Els comensals que necessiten dieta ho han de comunicar també al mail abans de les 11:00 hores. Poden veure els menús de dieta en la publicació de la pàgina web.

• Els comensals becats que no facen ús continuat d’aquesta beca, es notificarà a la Conselleria per a procedir a la seua cancel·lació.

• Comensals fixos i esporàdics tenen iguals drets i obligacions.

• Els comensals que no acudisquen al col·legi al matí no podran menjar en el menjador eixe dia a excepció de la prèvia comunicació per escrit per mail i només podran entrar a menjar fins a les 14:00h.

• Prohibit portar pilotes de reglament, telèfons mòbils, jocs electrònics, llepolies, xiclets, etc.

• La devolució del rebut bancari comportarà el pagament de les despeses generades. Si es produïx la devolució de tan sols un rebut el comensal serà donat de baixa del menjador. Hauran de posar-se al corrent al més aviat possible fent una transferència a aquest número de compte i fent constar el nom de l’alumnat:

ES60 2100 8412 1913 0005 9100

• Les famílies hauran d’arreplegar als seus fills en els mesos de setembre i juny a les 15:30-45 així com també la resta de mesos els divendres a les 15:30-45. L’incompliment d’esta norma serà motiu d’expulsió de servici de menjador.

PER ALS COMENSALS:

• Respectar a totes les persones.

• Prohibit pujar a les classes sense permís o la supervisió del seu monitor,

• Romandre en el Centre durant tota la jornada.

• Usar adequadament les instal·lacions i el material.

• No tirar menjar al sòl, ni als companys.

• Parlar en veu baixa i no alçar-se de la taula sense permís.

FALTES LLEUS

• Alçar-se sense permís, parlar en veu alta o cridar.

• Tirar menjar a altres comensals i/o al sòl.

• No retirar i netejar la safata.

• Usar indegudament el material i les instal·lacions del Centre.

FALTES GREUS

1. Cometre faltes de disciplina i insults contra membres de la Comunitat Educativa, així com causar-los danys intencionadament.
  2. Deteriorar de manera intencionada el material i la infraestructura del Centre.
  3. Eixir del recinte escolar sense permís.
  4. Reiteració de faltes lleus.

SANCIONS PER A FALTES LLEUS

1. Amonestació privada per part el seu monitor de referència.
  2. Amonestació escrita per part de l’Encarregat i comunicació a la família.
  3. Privació del temps d’oci.
  4. Separació del seu grup de referència.

SANCIONS PER A FALTES GREUS

1. Pagament o reposició del material deteriorat.
  2. Obertura d’un Part d’Incidència que podrà comportar l’expulsió de diversos dies del servici de menjador.
  3. La reiteració de faltes greus comportarà l’expulsió definitiva del menjador.