Eixides del Centre

Estimades famílies, els familiars/ responsables de tot l’alumnat de primària podran accedir al centre a les 17h per a recollir-los, per la porta gran esquerra (Per als vianants: Entitat casa Sant Pau). L’alumnat estara situat en les pistes en les seues files corresponents.Els familiars en cap cas podran trepitjar les pistes, hauran de recollir-los per la zona de terra.Els familiars d’infantil ja podran accedir pel centre a recollir als de primària, sempre sense trepitjar les pistes.

Segons normativa i inspecció NO es pot autoritzar un menor d’edat per a recollir, a l’eixida del centre, a un altre menor. Haurà de ser sempre recollida por una persona major d’edat. I si no poden recollir-ho els pares/mares o tutores/as legals, hauran d’autoritzar mitjançant un escrit a una altra persona adulta i entregar-lo al tutor/a i en el menjador. Descarrega ací l’autorització.

Veure pla.

L’equip directiu