Projecte de Mediació

En el CEIP Pablo Neruda duem a terme un projecte de Mediació Escolar des de fa diversos cursos. A causa de les restriccions per la pandèmia haguerem que pausar-lo.

Al centre tenim molta il·lusió de poder reprendre aquest projecte, ja que ajuda a millorar la convivència del nostre alumnat i transmet valors necessaris per a la resolució pacífica i dialogada dels conflictes que puguen sorgir en el nostre dia a dia.

L’Equip de Mediació el formen alumnat voluntari de 5° i 6° de E. Primària que reben una formació bàsica al centre i estan coordinats i acompanyats per la persona Coordinadora d’Igualtat i Convivència.

En breu, ampliarem la informació sobre el servei de Mediació Escolar. Esperem que compartiu la nostra il·lusió.