UN PATI DE PEL·LÍCULA

Aquest projecte consisteix en organitzar  el temps de pati mitjançant ambientes de joc, organitzats por espais i materials i es va presentar com a projecte d’innovació por els mestres d’educació física en 2016.
Comencem ho curse 2016-2017 i ja anem por el nostre tercer any en què hem ampliat fins a infantil on s’han inclòs fins i tot bicicletes.
Hem aconseguit reduir els conflictes en l’hora de l’esplai i millorar la condició física del nostre alumnat mitjançant propals jugades i lúdiques però donant cabuda també a activitats més sedentàries però igual d’interessants, com la lectura.
A més, aquest projecte té una importància vital per a l’alumnat voluntari de 6é, ja que somie els encarregats-dones del préstec del material i s’asseguren que tot estiga en bon ús en coordinació con els mestres d’educació física del centre.