FAMÍLIA – ESCOLA

Al Pablo Neruda entenem la importància d’educar entre l’escola i la família. Creiem fermament que l’educació és una taula de tres pots: xiquet-a, escola i família.
En aquest sentit intentem treballar en un mateix sentit per donar el millor rumb als nostres vaixells (els xiquets i xiquetes) i tractem de fer partícips a les famílies obrint-les l’escola.
Tractem d’obrir les portes a tots/es vosaltres per poder gaudir d’algunes activitats i fins i tot de participar en elles.
Per exemple: El dia de la bici (amb 3r i 4t); Tallers a les aules (en infantil i primària); La Xocolatà; les Jornades de Convivència; Acomiadament de 6é i “Graduació de l’alumnat de 5 anys”; etc.DIA DE LA FAMÍLIA

El 15 de maig es va celebrar al CEIP Pablo Neruda el Dia de la Família.

En aquesta data, es va convidar a les famílies a passar pel centre, bé entrant a les aules i realitzant activitats amb els seus fills i filles, o bé visitant l’exposició dels dibuixos creats en un dels tallers de la Jornada de Convivència celebrada el passat 9 de maig.

Ací teniu algunes imatges de la preparació de l’exposició.

Moltíssimes gràcies per la vostra participació i col·laboració! Va ser un dia estupend!