Families: millores del pati

6 de novembre de 2023

Gràcies a les famílies i mestres/as que estan fent que els nostres patis siguen més bonics, divertits i lúdics.Gràcies pel vostre esforç, alegria i portar la il·lusió als xiquets/es.El nostre pati somiat està cada vegada més a prop !!!!

26 de juny del 2023

Us volem informar que el centre va demanar una subvenció dins dels Projectes d’Investigació i Innovació Educativa (PIIE) i ens ha sigut concedida una ajuda econòmica significativa per a la millora dels nostres patis.

Anem en bon camí!

13 de juny del 2.023

Tot esforç té la seua recompensa. Després del treball fet en la jornada del dia 10, en la qual les famílies van elaborar jocs de pati…. No hi ha millor recompensa que veure com juguen els nostres peques.

Mil gràcies pel vostre esforç famílies. Esperem que aquesta siga la primera de moltes jornades.

Els jocs!!!!

Jornada de Patis Actius (10 de juny):

23 de març del 2.023

Estimades famílies:

Dins del procés de reflexió que duem a terme com a claustre, un dels aspectes que ens preocupa és la situació i necessitat de millora dels espais exteriors del centre. Pensem que el pati és un espai fonamental on jugar, aprendre i relacionar-se. En aquest sentit, considerem que els nostres espais exteriors presenten moltes mancances: falta d’ombres, excés de ciment, escassetat d’elements de joc (ponts tibetans, jocs de paret, zones de percussió….), falta d’elements naturals (jardí vertical, troncs per a fer camins, etc.).

D’una banda, ja s’ha produït una reunió entre representants de l’AMPA, docents i membres de l’ajuntament per a abordar aquests temes.

D’altra banda, els docents duem a terme un Programa Anual de Formació. Aquest curs realitzem dos Projectes de Formació en el Centre. Un d’ells, gira entorn a la millora de el nostre pati.

Així mateix, en relació a aquest tema, volem dur a terme un Projecte d’Innovació Educativa a nivell de centre per a poder optar a ajudes econòmiques que podrem invertir en aquest procés de millora.

Com a Comunitat Educativa hem de participar en el disseny del nostre pati ideal tant el alumnat com les famílies i el professorat. En una primera fase l’alumnat com a usuari d’aquest espai ha reflectit com és el seu pati ideal a través de dibuixos i qüestionaris.

ACÍ PODEU VORE EL VÍDEO DE COM HA QUEDAT EL RESULTAT DE LES ENQUESTES.

projecte-patis-actius-1-2

Versió descarregable: ací

proyecto-patios-activos-3

Versió descarregable (amb opció d’obrir els enllaços als exemples): ací