Les alumnes i els alumnes de primer de primària han gravat a la ràdio el conte "EL CAZO DE LORENZO" esperem que us agrade.

CELEBRACIÓ DE LES FALLES 2022-23

BOTELLÀ:DIRIGIDA PER LA MESTRA DE MÙSICA, YOLANDA.

CELEBRACIÓ DIA DE LA DONA - 8M

Els alumnes i les alumnes del col·legi hem celebrat el dia de la dona d'una manera molt especial. Hem realitzat una gimcana per grup de manera cooperativa i a més per estacions caracteritzades a partir de la vida de dones rellevants que s'han trenallat a classe. S'ho han passat genial!!!

CONCURS GRAFITIS 6É

Aquests són els 20 guanyadors del concurs de grafiti de 6é de primària. Com a premi, podran participar en un taller de grafiti el pròxim 3 i 7 de març, Enhorabona!

PROJECTE LLEGIM CONVIVIM

Dins del Projecte Llegim i Convivim, realitzem l'activitat Contes amb pictogrames. L'alumnat de quart, tercer i segon van contar contes als de primer i Infantil, i als del CEI Cangurs. Va ser una experiència molt enriquidora per al nostre alumnat.