inici de curs dilluns 11 de setembre de 2023

Benvolgudes famílies:

Dilluns que ve, dia 12, iniciem un nou curs escolar.

Abans de res, dir-vos que tenim moltes ganes de poder tornar a trobar-nos amb tots vosaltres i amb els vostres fills/es.

Aquest curs arrancarem sense mesures COVID, encara que continuarem mantenint la ventilació regular de les aules, així com el consum d'aigua embotellada.

Quant a les entrades i eixides, seran per la porta de Pintor Segrelles per a l'alumnat d'Educació Infantil, i per la porta de Puig Campana per a l'alumnat d'Educació Primària. Les famílies es quedaran fora del recinte escolar, i l'alumnat farà la fila al pati. En el cas d'Educació Primària, les files començaran, de Primer a Sisé, de més a prop a més lluny de la porta d'entrada al pati (per Puig Campana).

L'horari, durant el mes de setembre, serà de 9 a 13 hores, per a tots/es per igual, i, en el cas de quedar-se al menjador escolar, l'alumnat eixirà a les 14'20 hores.

Respecte al menjador, cal dir que en aquests moments encara no s'ha publicat el llistat provisional de les beques; quan ho tinguem, us informarem.

Durant aquest mes, es convocaran reunions grupals, o entrevistes individuals, per part dels tutors/as.

Fins prompte.

José Manuel Lluch