VISITA DE L’ASSOCIACIÓ LAMBDA

Cada 17 de maig es commemora la lluita contra l’homofòbia, la bifòbia, la transfòbia. Amb aquest motiu, l’associació LAMBDA ha realitzat diversos tallers al nostre centre sobre diversitat sexual, de gènere i familiar. Els tallers han estat dirigits a l’alumnat de Primària.

A través de contes i altres recursos adaptats a les diferents edats del nostre alumnat, s’ha intentat fomentar la sensibilització davant la diversitat que ens envolta, per tal d’evitar l’estigmatització i els estereotips.