PREMI SAMBORI 2022

L' alumnat de primer de Primària va participar en el concurs premi Sambori de la Comunitat Valenciana.

Voleu saber com va sorgir la proposta?

A partir d'un joc de daus, els alumnes van crear de forma divertida una història a partir d'uns personatges, un lloc, uns objectes i un problema al qual van haver de donar-li una resolució i tot, sempre de manera cooperativa, fomentant valors com la companyia, solidaritat, respecte, suport, empatia, cura de la natura... però sobretot atenent sempre la diversitat present, motiu pel qual vàrem decidir traduir tot el conte a pictogrames.
Imatges com balena, ocell, ulleres, plàtan, maletí, carta, mar... Són les que van servir d'inspiració, on les paraules fluïen soles de manera natural i harmoniosa.
Un treball que va ser guardonat tant a nivell Comarcal com a 1r premi de la Comunitat Valenciana.
En el vídeo podeu veure un xicotet resum de la creació del conte i de l'experiència vivenciada durant el lliurament de premis.

Enhorabona a l' alumnat pel treball realitzat!!