Halloween 2022

El passat divendres 28 d’octubre els i les alumnes de l’escola van gaudir d’una jornada ben divertida i terrorífica amb motiu de la celebració de Halloween.

La primera part del matí tots els xiquetes i xiquetes van participar en diferents tallers i jocs: el ball de les mòmies, el fantasma volador, el fantasma amagat, un taller de cuina, entre d’altres. Els i les alumnes de 6é van ser els encarregats d’explicar i dinamitzar cada taller i ho van fer de luxe. A més a més, els grups eren internivell, així que els menuts de cada grup estaven en tot moment acompanyats d’alumnes més major i no van tindre gens de por!

Després del pati, cada grup va passar pel túnel del terror que havien preparat els alumnes de 6é amb l’ajuda de la classe de 5é. No faltava cap detall i tots el que van passar van voler repetir.

Per finalitzar la jornada, tota l’escola vam fer un ball que haviem estat assatjant al llarg de tota la setmana.

A continuació us deixem els vídeos dels ball i fotos dels diferents tallers: