Fi de curs 2022

Els últims dies d'aquest curs podem dir que han sigut dies realment especials i emotius per a tots/es. Ha passat el mes de juny volant i quan menys ens hem adonat estàvem acomiadant-nos, però ho hem fet per la porta gran, amb una graduació molt emotiva, una festa de l'aigua realment espectacular amb unflables aquàtics i una tirolina, de la mà de l'AMPA, que ens va portar fins i tot un esmorzar que va gaudir moltíssim tot l'alumnat de l'escola, i per rematar un torneig de colpbol molt divertit.

Així que sols podem dir "GRÀCIES" a totes les persones que ho han fet possible. En especial a l'AMPA per emmarcar totes les orles de l'alumnat de 6é i pel detall que van tindre amb tots els xiquets i xiquetes de 5 anys que també promocionen a 1r de primària, un canvi important per a ells i tots els seus familiars. GRÀCIES pel vostre suport durant tot el curs.

A continuació vos deixem una galeria d'imatges amb molts moments d'aquests dies.