I JORNADA DE TREBALL I CONVIVÈNCIA

El passat dissabte 18 de febrer va tindre lloc la I Jornada de Treball i Convivència de la nostra escola. Aquesta jornada era una de les fites emmarcades dins del PIIE (Projecte d’Innovació i Investigació Escolar) que se’ns ha concedit aquest curs escolar amb l’objectiu de millorar els espais educatius del nostre centre.

Gran part de la comunitat va estar present: docents, famílies, alumnes, i fins i tot antics alumnes! Amb la col·laboració de tots i totes vàrem fer possible la transformació dels diferents espais de l’escola i adequació de les instal·lacions.

Aprofitant el talent i experiència de cadascú, vam realitzar diferents tasques: construcció de jocs i espais al pati, pintura i decoració d’espais exteriors i interiors, reubicació de mobiliari, entre d’altres.

Per tant, volem donar les gràcies a totes les famílies que van participar, a L’AMPA per la col·laboració en l’organització de la jornada, així com als cuiners que ens van preparar el dinar! També volem agrair a aquelles famílies que no van poder estar presents, però que han participat indirectament.

Amb orgull podem dir que una comunitat educativa unida marca la diferència, i sobretot, FA ESCOLA.

Feu clic a la seguent imatge per veure el vídeo amb l’abans i després de la transformació: