Escape Room “EL GRAN SHOWMAN”

Abans de les vacances de pasqua els alumnes de 4t i 6é a les tutories van visualitzar la pel·lícula titulada “EL GRAN SHOWMAN”.

Vam elegir  aquesta pel·lícula perquè treballa l'educació musical, cada vegada menys valorada en la nostra societat i que considerem vehicle per al desenvolupament integral de l'alumnat. Aprendre a vivènciar la música com a mitjà d'expressió i comunicació és fonamental.

A més es tracten temes com la família, l'amistat i la inclusió. Ens ajuda a treballar la diversitat, perseguir els somnis, la importància de ser creatiu, l'acceptació d'un mateix, saber afrontar les dificultats i posar passió en allò que fas.

Com be diu el protagonista P.T Barnum:«L'art més noble, és el de fer feliços als altres» i així hem volgut que siga.

Dues tutores hem posat tot de la nostra part per fer gaudir a l’alumnat amb un ESCAPE ROOM sobre la pel·lícula, on el principal objectiu és resoldre totes les proves amb la major rapidesa possible. Per completar les missions és imprescindible  la cooperació i col·laboració,  observació i treballar com a un gran equip.

La nostra funció va ser realment meravellosa. Tots i totes vam gaudir moltíssim! A continuació vos deixem una xicoteta mostra del que vam viure aquella vesprada: