Eleccions al consell escolar

Convocatòria d’eleccions a Consells Escolars

Comunicat de la Junta Electoral del Centre

El pròxim 18 de novembre se celebren eleccions a consells escolars en els centres docents no universitaris, sostinguts amb fons públics, de la Comunitat Valenciana convocades a través de la Resolució de 4 d’octubre de 2021.

En esta convocatòria al nostre centre es renovaran dos pares/mares o tutors legals representants d’Infantil i Primària, elegits democràticament entre les candidates i els candidats que es presenten. A més a més s’elegirà a dos membres més, un d’ells eixirà de les votacions generals i un altre serà elegit per l’AMPA.

En la reunió constitutiva de la Junta Electoral es va aprovar el cens electoral que estarà exposat en el centre.

El calendari electoral  és el següent:

• El termini de presentació de candidatures serà del 20 d’octubre fins al 2 de novembre de 2021.
  • Les candidatures provisionals es publicaran al tauler d’anuncis el 3 de novembre de 2021.
  • Reclamacions a les candidatures provisionals, fins el 5 de novembre de 2021.
  • Publicació de les candidatures definitives, el 12 de novembre de 2019.
  • Vot per correu o sistema similar i campanya electoral, del 12 al  18 de novembre de 2021.
  • ELECCIONS als Consells Escolars, el 18 de novembre de 2021.
  • Proclamació de candidats electes: fins al 26 de novembre de 2021.

Els pares i les mares que vulguen presentar-se com a candidats/tes passaran per la Secretaria del Centre i/o per l’oficina de l’AMPA a formalitzar l’imprès corresponent i amb del seu DNI, passaport o carnet de conduir. També podran enviar la seua candidatura, en sobre tancat i degudament signada, per correu o per mitjà dels seus fills/es o un familiar. En la candidatura figurarà obligatòriament: nom, cognoms, adreça, telèfon, els noms dels alumnes que té en el centre i curs al qual estan matriculats. Deu adjuntar una fotocòpia del DNI, passaport o carnet de conduir.

Al llarg del període d’eleccions anirem informant-los de tot el procés.

La Junta Electoral anima a tots els membres de la Comunitat Escolar a participar en l’elecció dels seus representants.

Montesa a 19 d’octubre de 2021

La Junta Electoral