DIA DEL LLIBRE 2023

“El que llegeix molt i camina molt, veu molt i sap molt”

Miguel de Cervantes

El passat divendres va tenir lloc la celebració del Dia del Llibre al nostre centre, amb una jornada plena d’activitats per a fomentar i promoure hàbits lectors.

Al llarg del dia vam gaudir d’una animació lectora del conte Les Baquetes Perdudes realitzada per part d’una de les mestres d’Infantil. A continuació, els i les alumnes de 1r i 2n van ser els i les protagonistes d’un recital de poesia de Gloria Fuertes. Seguidament, els i les alumnes més grans de l’escola han llegit contes als xiquets/es més menuts. Per concloure la jornada, va tindre lloc una fira solidària on els xiquets i xiquetes van poden intercanviar els seus llibres.

A continuació us deixem algunes imatges: