DANI MIQUEL A L’ESCOLA

Com bé sabeu, el passat 16 de març varem rebre la visita del cantautor valencià Dani Miquel. L’activitat ha sigut organitzada junt a l’Ajuntament de Montesa.

Dani Miquel és considerat un referent de la música tradicional en valencià, així que els nostres xiquets i xiquetes coneixien moltes de les seues cançons! Des de la coneguda “Massereta” fins a la història de “La Princesa Ratolina” que l’hem escoltat a ritme de cançó.

El pati de la nostra escola s’ha convertit en una festa on Dani ha fet partícips tant als alumnes com als/les mestres i les famílies.

Ha estat un privilegi gaudir d’un matí de música en directe a la nostra escola!