ELECCIONS CONSELL ESCOLAR

Benvolgudes famílies:

Vos informem que, el pròxim 23 de novembre es celebren Eleccions a Consells Escolars en tots els centres docents no universitaris, sostinguts amb fons públics, de la Comunitat Valenciana convocades a través de la Resolució de 22 de setembre de 2023.

Aquest procés representa una oportunitat per a tota la Comunitat Educativa de participació en la vida del centre, ja que el Consell Escolar és un òrgan de govern, elegit democràticament, amb gran capacitat de decisió.

Per això és tan important que penseu en participar-hi. Tots els sectors de la comunitat educativa són indispensables, i el seu compromís i col·laboració en la vida dels centres educatius garanteix una educació de qualitat.

Així, des del CEIP Vicent Blasco Ibañez vos animem a presentar-se en el procés d’elecció del sector famílies, i en tot cas a acudir a votar el proper dia 23 de novembre.

Podeu accedir a tota la informació a la pàgina web de la Conselleria:

on teniu tota la normativa i els plaços del procés.

Més endavant, una vegada constituim la Junta electoral vos informarem de com podeu consultar el cens, presentació de candidatures, etc.

Salutacions cordials