PROGRAMA PREVENCIÓ ALTES TEMPERATURES

Estimades famíllies,

Des de la Dirrecció General de Centres Docents se’ns ha comunicat l’inici del Programa de Prevenció i Atenció als problemes de salut derivats de les Altes Temperatures en la Comunitat Valenciana 2023.

L’exposició a temperatures elevades afecta de manera especial als xiquets i a les xiquetes, sobretot als més xicotets. Els seus sistemes de termorregulació són menys eficaços que els dels adults, tenen més quantitat d’aigua corporal per unitat de pes i necessiten altres ajudes per a rebre aports hídrics. Durant els períodes amb temperatures elevades resulta necessària la consideració d’una sèrie de mesures dirigides a disminuir el risc dels efectes de lacalor en la seua salud, com són la deshidratació o el colp de calor.

A continuació us deixem el tríptic informatiu amb les mesures preventives davant la la possible arribada d’alertes per episodis de temperatures altes o extremes, per a aquest estiu.

Així mateix, vos recordem que, en cas que siga necessari prendre alguna mesura especial per les condicions climatològiques de temperatura extrema, serà des de l’ajuntament del vostre municipi des d’on es prenguen les decisions corresponents i se vos notifique.