TROBADA D’ESCOLES EN VALENCIÀ 2023

Estimades famílies,

Aquest dissabte 6 de maig tindrà lloc a Canals la Trobada d’Escoles en Valencià.

Amb el lema “Recuperem el verd amb Carme Miquel”, la trobada d’aquest té com a objectiu la recuperació de la consciència ecologista mitjançant l’educació.

Com cada any, la Trobada en oferirà una jornada lúdica on tota la comunitat educativa pot participar de les diferents activitats i tallers plantejats. Concretament, el nostre centre participa organitzant un taller de xapes personalitzades.

Animem i convidem a tota la comunitat educativa a participar en la Trobada el pròxim dissabte a Canals.

A continuació us deixem el programa de la jornada i el plànol on tindran lloc els tallers.

Us esperem!