Visita del cicle formatiu TSEAS

El passat 21 i 28 de novembre vàrem rebre la visita de l’alumnat del cicle formatiu TSEAS de l’IES de Vallada.
Els i les alumnes del mòdul Jocs i Activitats Recreatives per a l’Animació Turística ens van preparar diverses propostes de jocs recreatius que van ser tot un èxit. Als jocs van participar tant l’alumnat d’Educació Infantil com de Primària.
Des del centre valorem molt positivament la iniciativa i volem agrair a l’alumnat del cicle formatiu i la seua professora per l’organització de l’activitat.
Els xiquets i xiquetes esperen que tornen prompte a la nostra escola!
A continuació us deixem algunes imatges: