Benvingut 2n

Amb els braços ben oberts, com dia el nostre cartell de benvinguda, engeguem el nou curs de segon que de ben segur serà enriquidor per a totes i tots.

Afrontem amb especial il·lusió aquest curs 2021-2022, amb moltes ganes de retrobar-nos, de reprendre amistats i projectes, i de continuar acompanyant-vos i fent camí al vostre costat.

Aquest primer mes hem demostrat que veníem amb les piles ben carregades i somrient al nou curs que comença, gaudirem de moments de rialles, balls i jocs que ens serviran per apropar-nos novament als amics i amigues i compartir sentiments i emocions feia temps oblidats.

Compartirem somnis a la nostra escola, fent d'aquesta un espai segur on retrobar-nos i avançar juntes i junts.

Recordeu que el material escolar més important que sempre vullc que porteu a l'escola són: ganes de passar-ho molt bé, amics i amigues per fer-nos riure i passar bons moments i un somriure ben gros cada matí. Per part meua: uns ulls ben oberts per conèixer-vos bé, una boca ben gran per somriure tots els dies, unes mans per ajudar, agafar i abraçar-vos, uns peus per portar-vos als llocs més interessants, unes orelles per escoltar totes les vostres històries i un gran cor per estimar-vos bé.