PILOTA VALENCIANA

Com ja vam contar fa unes setmanes teníem una visita de dos pilotaris per treballar i coneixer millor l’esport de Pilota valenciana amb els alumnes de 3r i 4t, i hem de dir que va ser una jornada molt productiva, divertida i gratificant, de la qual vos deixem a continuació un record.

A més d’un cartell de l’escola de Pilota Valenciana de Moixent i el telèfon del tècnic de la Federació de Pilota Valenciana, Escola de Quatretonda: 628473950, per si algú està interessat en conèixer mes l’esport.