TALLER DE MECANOGRAFIA!

Al llarg d’aquestes dos últimes setmanes, a les hores de tutoria hem realitzat un taller de mecanografia, una altra de les propostes fetes per l’alumnat.
La mecanografia es defineix com la tècnica d’escriure a màquina. … I és que la mecanografia continua estant vigent a les aules. Ajudar a l’alumnat a aprendre a escriure en teclat sense mirar a les tecles, que ho facen amb rapidesa i eficientment els ajudara a enfrontar-se als seus treballs en línia i en el seu dia a dia.

Ens ha paregut un treball divertit que hem realitzat amb la pàgina typingclub, molt útil i satisfactori.