Primària 5é (Sílvia Vilaplana) 2015
BENVINGUTS A LA NOSTRA CLASSE!
Activitats que hem realiltzat a la nostra classe:
Capses d’Aprenentatge al 3r cicle.
EF: Acrosport
Banc de terres de Muro
ACTIVITATS REALITZADES ALS CURSOS ANTERIORS:
RELATOS EN CADENA
Aquest trimestre hem estat elaborant un projecte de relat i ràdio anomenat “RELATOS EN CADENA”. Cada setmana, els xiquets i xiquetes elaboraven unr relat curt a partir d’una frase donada (l’última frase del relat guanyador anterior) i ho presentaven a concurs. Cada setmana hi ha tres relats finalistes que els podeu escoltar tot seguit.
UNA SOMBRA ACECHABA DETRÁS DE LA PUERTA – TERESA G – ALBA – SAFA
EL GATO NEGRO VIGILABA… LEIRE – JÚLIA – PEDRO
ESTA CENA NO ME LA PIERDO – CHLOE – CAYETANO
AL FINAL ME HA PASADO COMO EN LOS OTROS AÑOS – LEO – TERESA P – LAIA
ESA MENTIRA LA INVENTÉ YO – JOSE – ISRAE -KAWTAR
HE TENIDO QUE IR A LA CASA DE MI TÍA MAGDALENA– VERA – ROGER – AMIN- HAJAR
TODAVÍA ESTÁBAMOS EN INVIERNO – FIONA – ÈRIC – TRIANA -MARC
AL FINAL TIENE QUE PASAR OTRO AÑO – SOFIA – JORGE – SOHAIB
PROJECTE VERTEBRATS I INVERTEBRATS
Aquest mes de febrer ens hem centrat en el projecte dels vertebrats. Ací teniu un resum del treball de recerca i exposició realitzat.











CONTES POPULARS
HORTET
També hem estat treballant a l’hortet amb Aitor.






Carnestoltes









Comencem una nova aventura junts en Primària. Aquest curs tenim moltes ganes d’aprendre coses i estem il.lusionats amb molts projectes que portarem endavant.
Com podeu observar, ja tenim nom de la classe! Un tema que ens permetra estudiar moltes cosetes.
LA CASTANYERA

9 D’OCTUBRE

EL FAROL DE LA RETRETA
Aquests dies ens hem endinsat en esta bonica tradició de Muro que s’havia perdut i, des de l’escola, estem intentant salvaguardar.
Els xiquets i xiquetes han entrevistat els més grans, iaios, iaies, ties… I han pogut esbrinar moltes cosetes. A més a més, els hi han gravat cantant la tradicional cançoneta. Quin goig ens ha fet escoltar-ho a classe.
Hui, a més a més, hem elaborat un farolet a classe amb un melonet. Demà farem el passacarrer.
Ací us deixem un tast de la cançoneta.
