L’equip d’Educació Infantil valorem aquesta etapa com un dels pilars bàsics en la formació i el desenvolupament integral de la persona. Tot això ho aconseguim mitjançant un treball globalitzat en el qual treballem hàbits, rutines, continguts, etc. en els quals el joc és el principi metodològic, envoltat d’un ambient càlid i afectiu el qual genera en el nostre alumnat confinança, seguretat i sobretot que vingen contents al cole.
Aconseguim alcançar els objectius proposats per la nostra etapa a través de material editat el qual es complementa i reforça amb fitxes d’elaboració pròpia. A banda. es realitzen projectes motivadors i molt significatius pels alumnes en relació al lema anual del centre que es treballa en Carnestoltes i Falles amb la finalitat de despertar interesos per temes com l’arte, literatura, medi ambient…
Aquest cicle, juntament amb tot el centre, estem molt sensibilitzats pels cambis socials, culturals i mediambientals. Per tant, participem en aquells programes municipals (programa de responsabilitat personal i social, ecocole, natura i cultura, previndre per viure…) amb la finalitat de formar persones responsables, respectuoses i solidàries.