APAMA

L’APAMA col·labora amb el centre en les tasques educatives, promou i organitza activitats extraescolars, culturals, esportives i recreatives.

Principals inversions realitzades en els darrers anys:

• Dotació de pissarres digitals per a totes les aules del centre.
  • En festes com Les Catalines, Nadal, Falles, final de curs, Dia de Convivència, etc. Costejant les despeses en orxata, actuacions, etc.
  • Sufragar el cost del transport d’una excursió per a tots els alumnes de tots els cursos cada any, impressió de l’Oca blanca (revista del centre).
  • Tendals per als corralets d’Infantil i pintura per al pati.
  • Material per a l’alumnat com pen drive i llibres per a les tertúlies literàries per a 4t, 5é i 6é, material d’Educació física, el graffiti de la biblioteca i llibres per a tot l’alumnat en Nadal.

A més a més, L’APAMA participa i reforça totes aquelles activitats que sol·licita l’equip docent com la trobada, festa final de curs, encontres entre col·legis, etc.