REVISTA UEO

L'entrada a l'escola és un del reptes més rellevants que viuen els xiquets i les xiquetes. El moment evolutiu i les seues característiques de desenvolupament fan que aquestes primeres experiències significatives de separació temporal requerisquen un acompanyament de qualitat per crear un ambient de seguretat física i emocional per a l'alumnat i la confiança de les famílies.

Amb aquest monogràfic amb què encetem el núm. 1 de la Revista UEO, pretenem oferir suggeriments de materials, d'actuacions i d'organització, etc., perquè les escoles infantils de primer i segon cicle disposeu de recursos per a les famílies i orientacions per al vostre propi funcionament.

Tot i que el procés d'acollida implica els infants, les famílies i les escoles, no perdem de vista que la prioritat sempre són les necessitats dels xiquets i les xiquetes. Per això, esperem que us siga un material profitós i que en feu difusió entre el professorat i les famílies del vostre alumnat.

Aprofitem l’avinentesa per desitjar-vos un bon inici de curs.

Avís de privacitat: Ús de cookies pròpies per a anàlisis de visites

Este lloc web utilitza cookies pròpies amb l'únic propòsit d'analitzar el trànsit i millorar l'experiència de l'usuari. Les cookies són xicotets arxius de text que s'emmagatzemen en el teu dispositiu quan visites el nostre lloc. No compartim esta informació amb tercers ni la utilitzem per a fins publicitaris.

Veure política de cookies