L'entrada a l'escola és un del reptes més rellevants que viuen els xiquets i les xiquetes. El moment evolutiu i les seues característiques de desenvolupament fan que aquestes primeres experiències significatives de separació temporal requerisquen un acompanyament de qualitat per crear un ambient de seguretat física i emocional per a l'alumnat i la confiança de les famílies.
Amb aquest monogràfic amb què encetem el núm. 1 de la Revista UEO, pretenem oferir suggeriments de materials, d'actuacions i d'organització, etc., perquè les escoles infantils de primer i segon cicle disposeu de recursos per a les famílies i orientacions per al vostre propi funcionament.
Tot i que el procés d'acollida implica els infants, les famílies i les escoles, no perdem de vista que la prioritat sempre són les necessitats dels xiquets i les xiquetes. Per això, esperem que us siga un material profitós i que en feu difusió entre el professorat i les famílies del vostre alumnat.
Aprofitem l’avinentesa per desitjar-vos un bon inici de curs.