VÍDEO DÍA DEPORTE ADAPTADO / VÍDEO DIA ESPORT ADAPTAT

El 6 de abril de 2022 celebramos el DÍA DEL DEPORTE ADAPTADO en el  polideportivo de Burjassot, con el apoyo de padres voluntarios, alumnos del Federica Montseny y la organización de Raquel y Fran. La jornada finalizó con una agradable charla y posterior entrevista, por parte del alumnado, a ALBERT MARÍN, deportista durante muchos años de tenis, baloncesto y raspall adaptado.

Podéis ver un video pinchando sobre la foto.

El 6 d'abril de 2022 vam celebrar el DIA DE l'ESPORT ADAPTAT en el  poliesportiu de Burjassot, amb el suport de pares voluntaris, alumnes del Federica Montseny i l'organització de Raquel i Fran. La jornada va finalitzar amb una agradable xarrada i posterior entrevista, per part de l'alumnat, a ALBERT MARÍN, esportista durant molts anys de tenis, bàsquet i raspall adaptat.

Podeu veure un vídeo punxant sobre la foto.