Informació Beques de menjador

Ja pots sol·licitar les Beques de menjador escolar per al curs 2021-2022 per al teu fill o filla.

Si ja tens la beca, descarrega't la sol·licitud en Webfamília o demana-la en la Secretaria del Centre.

Si optes a la beca per primera vegada, ompli i presenta en la Secretaria del Centre la sol·licitud de l'Annex 1 amb la documentació requerida:

ACCÉS A LA RESOLUCIÓ

Tens de temps per a entregar la sol·licitud fins que acabe el termini per a formalitzar la matrícula.

INSTRUCCIONS PER A LA TRAMITACIÓ

MANUAL USUARI

Ya puedes solicitar las Becas de comedor escolar para el curso 2021-2022 para tu hijo o hija.

Si ya tienes la beca, descárgate la solicitud en Webfamília o pídela en la Secretaría del Centro.

Si optas a la beca por primera vez, rellena y presenta en la Secretaría del Centro la solicitud del Anexo 1 con la documentación requerida:

ACCESO A LA RESOLUCIÓN

Tienes de tiempo para entregar la solicitud hasta que acabe el plazo para formalizar la matrícula.

INSTRUCCIONES PARA LA TRAMITACIÓN

MANUAL USUARIO