Resultats Paraeta solidària

Gran èxit de Misanimals
El projecte interdisciplinar del tercer trimestre de l’ alumnat de 5é A i B ha estat tot un èxit. Aquest ha inclòs competències de Ciutadania, Ciències, Matemàtiques i Llengües a partir de la reflexió grupal ”com podem ajudar a millorar el nostre entorn pròxim?” i s’ha recolzat en l’ Aprenentatge Servei.
L’ alumnat ha imitat la creació d’ una cooperativa, amb diferents càrrecs dins de la mateixa (secretaris, gerents, i comptables), han creat el seu logo, i slogan i han dut a terme els tràmits necessaris per poder realitzar les paraetes al mercat diari de la Plaça de l’ajuntament i al Mercat de L’ Almara. Han creat mostres de les manualitats , per després seleccionar aquelles que volien dur a terme i vendre a les paraetes, han realitzat les comandes dels materials necessaris, han creat les manualitats a classe i han registrat despeses i ganàncies al llibre de comptabilitat de la cooperativa. Per finalitzar han estat a les paratetes dels mercats i han gaudit de l’activitat en companyia dels ciutadans de Burjassot.
 Els dos grups de 5é s’han organitzat i cadascú ha aportat el millor ja que s’han mostrat molt col·laboratius i motivats per dur a terme aquest projecte.
 Enhorabona!
thumbnail_IMG_1466

Entrega de la donaciò a un representant de SPAB