Recopilació de música tradicional

Estimades famílies, els dies 21 i 22 de desembre amenitzarem el moment del pati amb música. Us convidem a que participeu indicant-nos cançons nadalenques que canteu i escolteu a casa per aquestes dates. En cas de no celebrar el nadal també ens pugueu fer arribar cançons tradicionals o que canteu en altres festivitats, ja que el que pretenem és donar cabuda a totes les cultures que estan presents a l’escola. A l’enllaç de baix trobareu un formulari on pugueu escriure el nom de la cançó o pegar l’enllaç a aquesta cançó. Moltes gràcies per la vostra col·laboració!

Estimadas familias, los días 21 y 22 de diciembre amenizaremos el momento del patio con música. Os invitamos a que participéis indicándonos canciones navideñas que cantáis y escucháis en casa por estas fechas. En caso de no celebrar la navidad también nos podáis hacer llegar canciones tradicionales o que cantáis en otras festividades, puesto que lo que pretendemos es dar cabida a todas las culturas que están presentes en la escuela. En el enlace de abajo encontraréis un formulario donde podéis escribir el nombre de la canción o pegar el enlace a esta canción. ¡Muchas gracias por vuestra colaboración!