Informació inici de curs

reunions inici

Les reunions es faran de manera tel·lemàtica mitjançant la plataforma Webex.

EDUCACIÓ INFANTIL

Informació periode adaptació INFANTIL 3 ANYS

EDUCACIÓ PRIMÀRIA

PRIMER CICLE

1rA i 1rB: 8 de setembre a les 17 hores

2nA i 2nB: 8 de setembre a les 17:30 hores

SEGON CICLE

TERCER CICLE

cheque

Els xecs de llibres es lliuraran el DILLUNS 6 DE SETEMBRE

1r de Primària: 9:30 hores

2n de Primària: 10 hores

S'arreplegaran a la Secretaria del Centre.

LES PERSONES QUE ENCARA NO TINGUEN EL XEC DE LLIBRES HAURAN DE CRIDAR A SECRETARIA EN L'HORARI ESTABLERT

El començament de les classes serà el pròxim DIMECRES 8 DE SETEMBRE

PORTES D'ENTRADA ALUMNAT

Porta Infantil (porta principal C/ Miguel Bordonau):

• 9 h.: Infantil 5 anys A i B

• 9:05 h.: Infantil 3 anys i Infantil 4 anys

Porta Primer Cicle (entrada lateral C/ Miguel Bordonau):

• 9 h.: 1rA i 1rB

• 9:05 h.: 2nA i 2nB

Porta Segon Cicle (C/ Llibertat proper a l'edifici de segon cicle):

• 9 h.: 3rA i 3rB

• 9:05 h: 4tA i 4tB

Porta Tercer Cicle (C/ Llibertat proper a l'edifici del menjador):

• 9 h.: 5éA i 5éB

• 9:05 h.: 6éA i 6éB

En cada una de les entrades hi hauran dues fileres (una a cada banda de la porta) on es ficarà l'alumnat per cursos (A i B). Les famílies no podran estar a les fileres, excepte Infantil.

El gel hidroalcohòlic i la temperatura es prendrà a les respectives classes.

És obligatori l'ús de mascareta i que aquesta estiga en bones condicions d'higiene, igualment és molt recomanable que porten una mascareta de recambi a la motxilla.

En setembre tots els grups eixiran a les 13 hores.

L'alumnat que es quede al menjador eixirà a les 15 hores.

HORARI D'ATENCIÓ A LES FAMÍLIES

Dimarts (amb cita prèvia)

NORMES DE FUNCIONAMENT

Es permetrà l'entrada a l'alumnat durant tota la jornada lectiva. No obstant, es recomana que aquestes entrades siguen a les hores de canvi de classe o a l'hora del pati (fora d'aquest horari l'alumne/a romandrà a Secretaria fins que puga entrar a la seua classe).

Està prohibit portar telèfon mòbil, encenedors, jocs electrònics, ampolles de vidre, llandes de refresc. En cas molt puntuals on l'alumnat tinga la necessitat de portar telèfon mòbil aquest romandrà a secretaria fins que acabe la jornada escolar.

L'assistència mínima per poder participar en les excursions de fi de curs ha de ser del 70%, a més d'haber abonat els gastos de material i no tenir deutes amb el Centre.

PEDICULOSI

És molt important la revisió periòdica dels caps. En cas d'infecció no es podrà acudir al Centre.

Si es detecta algun cas al Centre, els familiars hauran d'emportar-se a l'alumne/a i procedir a la desinfecció total, condició obligatòria per a tornar al Centre.

MALALTIES CRÒNIQUES

En els pròxims dies trobareu tota la informació.

CONSELL ESCOLAR

Enguany es procedirà a renovar els participants al Consell Escolar. El termini està obert a tota la comunitat educativa.

inicio-2

Pròximament eixirà la resolució. Tindreu tota la informació a aquesta WEB i al tauler d'anuncis del Centre.

inicio-3

L'horari d'atenció de Secretaria seran els dilluns, dimecres i divendres de 9 a 9:45 hores.

És imprescindible cridar al telèfon 962 56 61 20 per demanar cita prèvia en aquest horari.