Comiat promoció 2012-2021

Finalitza un nou curs i per a dues classes d'aquesta escola finalitza també una etapa educativa. És l'hora d'acomiadar-se, i encara que normalment un comiat és motiu de tristesa, aquest és un comiat en la qual caben l'alegria, l'orgull i la il·lusió: per haver superat una etapa, per haver adquirit tants coneixements, per haver creat una infinitat d'amistats i per haver deixat una petjada tan gran en aquest col·legi, un trosset de tots/es vosaltres romandrà per sempre en el Miguel Bordonau.

Han sigut nou cursos, nou anys que s'han passat sense quasi adonar-nos, i per a nosaltres, els que formem part d'aquesta escola, han significat un cúmul d'experiències i records inoblidables. Han succeït moltes coses des d'aqueix 2012 en què vau començar l'escolarització, molts records, alguns bons i altres no tan bons, hem viscut temps estranys, un confinament i un últim curs atípic, però heu pogut amb tot, donant el millor de cadascun/a de vosaltres.

Sabem que tindreu dubtes i temors pel futur, però no caminareu sols/es, les vostres famílies i aquesta escola us acompanyaran en la següent etapa d'aquest viatge educatiu.
Des del CEIP Miguel Bordonau volem donar les gràcies a aqueixes famílies que han sigut el vostre pilar perquè aquesta etapa haja pogut finalitzar amb èxit. Gràcies a elles heu pogut aconseguir les vostres metes, sempre han estat al vostre costat i amb elles continuareu pas a pas completant la vostra formació com a persones.

Gràcies famílies per haver triat el Miguel Bordonau com a Centre per a formar als/les vostres fills/es, per donar-nos l'oportunitat de treballar amb ells/es i per haver viscut al costat de nosaltres tantes experiències al llarg d'aquests anys.
Esperem que la nova etapa educativa us deixe tan bons records com aquesta que deixeu hui arrere.
Fins sempre!

“No existeixen els comiats entre nosaltres. Allí on estigues, et portaré en el cor” Gandhi

Finaliza un nuevo curso y para dos clases de este colegio finaliza también una etapa educativa. Es la hora de despedirse, y aunque normalmente una despedida es motivo de tristeza, esta es una despedida en la que caben la alegría, el orgullo y la ilusión: por haber superado una etapa, por haber adquirido tantos conocimientos, por haber creado un sinfín de amistades y por haber dejado una huella tan grande en este colegio, un pedacito de todos/as vosotros/as permanecerá para siempre en el Miguel Bordonau.

Han sido nueve cursos, nueve años que se han pasado sin casi darnos cuenta, y para nosotros, los que formamos parte de este colegio, han significado un cúmulo de experiencias y recuerdos inolvidables. Han sucedido muchas cosas desde ese 2012 en que comenzasteis la escolarización, muchos recuerdos, algunos buenos y otros no tan buenos, hemos vivido tiempos extraños, un confinamiento y un último curso atípico, pero habéis podido con todo, dando lo mejor de cada uno/a de vosotros/as.

Sabemos que tendréis dudas y temores por el futuro, pero no caminaréis solos, vuestras familias y este colegio os acompañarán en la siguiente etapa de este viaje educativo.

Desde el CEIP Miguel Bordonau queremos dar las gracias a esas familias que han sido vuestro pilar para que esta etapa haya podido finalizar con éxito. Gracias a ellas habéis conseguido alcanzar vuestras metas, siempre han estado a vuestro lado y con ellas seguiréis paso a paso completando vuestra formación como personas.

Gracias familias por haber elegido el Miguel Bordonau como Centro para formar a vuestros/as hijos/as, por darnos la oportunidad de trabajar con ellos/as y por haber vivido junto a nosotros tantas experiencias a lo largo de estos años.

Esperamos que la nueva etapa educativa os deje tan buenos recuerdos como esta que dejáis hoy atrás.

¡Hasta siempre!

“No existen las despedidas entre nosotros. Allí donde estés, te llevaré en el corazón” Gandhi