Informació Banc de llibres

Amb el procés de transició dels alumnes de 5 anys d'Infantil que passen a Primària, s'ha de realitzar la sol·licitud de participació al banc de llibres. A la reunió de final de curs s'informarà i es resoldran tots els dubtes.

Des de Secretaria es realitzarà la participació de tots/es els/les alumnes i es convocarà a les famílies per a la signatura de la sol·licitud, juntament amb el tràmit de l'ajuda de menjador d'aquells que aneu a demanar-la i així agilitzar les cites prèvies del despatx.

Per altra banda, els i les alumnes que s'han incorporat durant aquest curs al Centre i no participen al banc de llibres, han de fer també la sol·licitud de participació.

Més informació

Con el proceso de transición de los alumnos de 5 años de Infantil que pasan a Primaria, se tiene que realizar la solicitud de participación en el banco de libros. En la reunión de final de curso se informará y se resolverán todas las dudas.

Desde Secretaría se realizará la participación de todos/as los/las alumnos/as y se convocará a las familias para la firma de la solicitud, junto con el trámite de la ayuda de comedor de aquellos que vais a pedirla y así agilizar las citas previas del despacho.

Por otro lado, los/las alumnos/as que se han incorporado durante este curso al Centro y no participan en el banco de libros, tienen que hacer también la solicitud de participación.

Accedeix a la sol·licitud telemàtica:

Accede a la solicitud telemática:

Tota la informació corresponent a la WEB FAMÍLIA la pots trobar a la pestanya de SECRETARIA.