Jornadas culturales

Els dies 9, 10 i 11 d’abril es duran a terme al nostre centre les Jornades Culturals 2018 amb el títol: “Científiques amb MAJÚSCULES”, dedicades a les dones i la Ciència.

Els recursos i totes les activitats, que s’han fet al col·legi des del mes de gener i les que farem durant les jornades culturals relacionades amb les dones i la ciència, estaran arreplegades al espai web: (clic a la imatge)

Els alumnes del centre amb els seus mestres, hem participat en aquest Calendari, sumant-nos al repte col·laboratiu: “Mujeres en la Història” junt a altres centre escolars tant de primària com de secundària.

-PODEU VEURE LA INFORMACIÓ A LA WEB DE LES JORNADES.

Cada classe havia de triar una dona important, al llarg de la Història, fer una xicoteta ressenya biogràfica i un dibuix.

Les biografies podien “enriquir-se” afegint-hi un Codi Qr amb altra informació codificada, com una web, un vídeo, imatge, etc per a després escanejar-ho amb la tauleta o mòbil.

ÀLBUM DE FOTOS (CLIC)