Creant futur

CODI DEL CENTRE: 46018126

HORARI SECRETARIA SETMANA DEL 22 AL 26 DE JULIOL: dilluns, de 10:45 a 13:00 hores. Dimarts de 9:15 a 11:00 hores. A partir de dimecres serà amb cita prèvia sol·licitada al correu del centre: 46018126@edu.gva.es

NOVETATS

ADMISSIÓ: MATRÍCULA PRESENCIAL.

CURS 24-25

A partir del 15 de juliol fins al 23 de juliol.

L’alumnat admés en el nostre centre haurà de formalitzar la matrícula aportant la següent documentació al centre: SECRETARIA DEL CENTRE- DOCUMENTS EMPLENABLES

La reunió amb la direcció del centre, per les famílies de l’alumnat de 3 anys, serà el dia 26 de juliol a les 9:30h,  presencial en el centre.

LLIBRES I MATERIAL ESCOLAR

CURS 24-25

Ja està disponible el llistat de llibres de text i material per al pròxim curs en la pestanya: Secretaria-Material escolar. A més, volem recordar-los que l’alumnat de primer i segon haurà de realitzar la compra dels llibres de text en un establiment que accepte el ‘XEC-LLIBRE’. El valor del xec-llibre és de 160€ i es repartiran a partir de setembre, previ avís.

SOL·LICITUD DE MENJADOR

PEL CURS 24-25

Ja es pot sol·licitar el menjador per al pròxim curs. El llistat d’admesos es publicarà al tauler d’anuncis la primera setmana de setembre.

La sol·licitud la podeu presentar presencialment a la secretaria del centre o telemàticament al correu del centre: 46018126@edu.gva.es

AJUDES DE MENJADOR

PEL CURS 24-25

Des de principi de juliol fins al 23 de juliol, es pot demanar la beca de menjador. Si ja la van demanar l’any passat hauran de confirmar o modificar l’esborrany que poden descarregar en Webfamilia, o fer una nova.

Hauran de presentar-la junt a la sol·licitud de servei de menjador, en horari de secretaria o al correu del centre 46018126@edu.gva.es.

Tota la informació a la pestanya: Secretaria-Beques i ajudes.

CALENDARI ESCOLAR.

CURS 24-25

El calendari escolar es pot consultar en la pestanya: Secretaria-Calendari escolar.

Els festius aprovats pel municipi de València són:

• 17 i 18 març de 2025.
  • 2 de maig de 2025.

Es continuaran oferint servei de «matinera» i activitats extraescolars a la vesprada gestionades totes elles per l’AMPA (AFA).

CONEIX-NOS

Horaris, plans i programes, activitats, serveis, contacte, recursos i… molt més.

CANALES DEL CEIP MAX AUB

Centre: 46018126@edu.gva.es