MENJADOR ESCOLAR

El centre disposa del servei complementari de menjador escolar, els dilluns de 13:15h a 14:45h, de dimarts a dijous de 12:30h a 14:45h i els divendres de 13.15 a 15.15. Els mesos de setembre i juny de 13:00 a 15:00. Disposem de cuina pròpia i de dues estades en la planta baixa de l’edifici: menjador de primària i menjador d’infantil . L’empresa que realitza el servei de menjador és SERUNION.

CONEIX…

DOCUMENTACIÓ NECESSÀRIA

LA SEGÜENT DOCUMENTACIÓ HA DE PRESENTAR-SE, EN SECRETARIA O PER CORREU ELECTRÒNIC, A l’INICI DE LA UTILITZACIÓ DEL SERVEI PER A CADA CURS ESCOLAR.

• AL·LÈRGIES.
  • SOL·LICITUD DE MENJADOR.

ALTRES:

• MODIFICACIÓ DE DADES O DONAR-SE DE BAIXA. (abans del 25 de cada mes)
  • RENUNCIA BECA MENJADOR.

NOVETATS