Els principis que regeixen la nostra programació i pràctica docent s’emmarquen seguint el DUA (Disseny Universal per a l’aprenentatge), la inclusió, la igualtat i la convivència respectuosa. Tenim dos projectes que ens identifiquen com a centre formant part de la nostra identitat: El Butlletí Violeta i la Mediació Escolar. El Butlletí Violeta és l’instrument que ens serveix per reflexionar sobre emocions, valors, convivència i inclusió amb propostes vivencials i dinàmiques de treball, seguint una mateixa línia d’acció tot el centre. El Projecte de Mediació, forma a l’alumnat del tercer cicle amb estratègies de resolució pacífica de problemes per implementar la Mediació entre iguals.

Els alumnes de la nostra escola han preparat amb il.lusió aquestos vídeos per commemorar el Dia Internacional de la Dona 2024.

Març ha arribat, i unes noves propostes ens arriben des de la comissió d’igualtat i convivència.
Aquest mes conmemorem el dia internacional de la dona.

Nova entrega del butlletí de Gener.
Des del Qr podeu accedir al conte musical que parla del conflicte de Palestina, una vivència que ens du el grup ZOO, que va estar per aquelles terres.

Ja tenim ací el butlletí violeta del mes d’Octubre.
Aquesta vegada volem conmemorar el 16 d’octubre: Dia de les escriptores