• Acompanyem al nostre alumnat en tots els seus processos de creixement, desenvolupament i maduració a nivell d’aprenentatge i a nivell emocional, afectiu i social.
  • El professorat té el paper de guia de l’alumnat, observant, reconduint l’alumnat i oferint-los oportunitats on siguen protagonistes del seu procés d’aprenentatge en contextos reals i significatius.
  • La nostra mirada cap a la infància és respectuosa, atenent als diferents ritmes d’aprenentatge i necessitats de joc, d’atenció, d’estima i relació i,respectant la diversitat del nostre alumnat i aprenent uns dels altres.
  • Som una escola valenciana, plurilingüe i intercultural, plural, coeducadora, inclusiva i humana, que rendeix comptes, democràtica, compromesa, oberta i innovadora.
  • Som una escola arrelada al medi, el nostre hort escolar i el nostre projecte PatiActiu, naturalitza els espais i els defineix i entén com espais de joc i aprenentatge.
  • Som una escola preocupada per la metodologia innovadora evolucionant cada dia en la millora de la nostra pràctica educativa.
  • Som una Comunitat Educativa on totes les persones som importants per construir l’escola que volem, amb el compromís, la comunicació constant i la participació; les famílies, l’alumnat i el professorat caminem de la mà.