5è primària

INTERCANVI LINGÜÍSITIC RAPSODES

Us presentem el vídeo resum de la participació al Programa d’Intercanvis lingüístics. L’alumnat de 5é ha participat en la modalitat RAPSODES i l’alumnat de 3r ha participat en la modalitat FIL.

L’alumnat de 5é ha participat en la modalitat RAPSODES, que tracta la poesia oral improvisada, la cançó tradicional, la glosa i el rap entre centres públics amb realitats sociolingüístiques diferents, per aquest motiu al CEIP MARTÍNEZ VALLS hem realitzat un projecte conjunt amb el CEIP RAQUEL PAYÁ de VALÈNCIA , aquest projecte l’hem titulat; COM PODEM CREAR UNA CANÇÓ? I, entre els objectius han estat promoure activitats d’ús real del valencià, millorar la competència comunicativa i afavorir la cohesió lingüística.

La música és una bonica motivació per a aprendre llengua alhora que treballem valors com ara el respecte, la inclusió, la igualtat de gènere, la multiculturalitat, etc.

El nostra artista, ANDREU VALOR qui ens ha assessorat i ajudat a fer el nostre projecte, gràcies a ell hem realitzat una cançó titulada  UN MÓN BONIC, hem treballat la transformació social amb components ètics i creatius

L’alumnat de 3r ha participat en la modalitat FIL, un projecte on hem compartit les nostres tradicions, hem compartit els jocs populars propis de la nostra localitat amb els jocs del món que el CEIP Raquel Payá ens han ensenyat.

Esperem que gaudiu de les imatges i de la cançó UN MÓN BONIC, igual que l’alumnat ha gaudit d’aquesta meravellosa experiència!!