Donada la situació de suspensió temporal de les activitats lectives,publiquem de manera encriptada amb el NIA de l’alumnat , la llista de sol·licituds per a participar en les activitats extraescolars organitzades pel centre arreplegades fins a la data màxima de lliurament,és a dir,el 22 de setembre i totes les de fora de termini presentades fins divendres passat . Preguem que ens feu arribar qualsevol error en els llistats a través de l’email o Webfamilia.
Les famílies que desitgen inscriure als seus fills/as en el futur han de sol·licitar-lo al centre,que els farà arribar un formulari. Els grups ja estan organitzats i el personal contractat,qualsevol incorporació nova s’avaluarà en funció de la ràtio i es podran incorporar l’alumnat cada inici de setmana.
Us recordem que , una vegada represes les classes , les activitats començaran de dilluns a divendres en horari de 15.30 a 17 fins al mes de maig.
La participació en les mateixes implica el compliment de l’horari establit i les normes de funcionament del centre:
-Puntualitat
-Assistència
-Respectar les instal·lacions del centre i materials
-Respectar les normes de convivència i als membres de la Comunitat Educativa
Qualsevol sol·licitud de canvi o baixa de les activitats ha de ser comunicada a la secretaria del centre via Webfamilia o a l’email 46000894@edu.gva.es.
