1.- PROGRAMA DE RÀDIO.
Havíem de realitzar una gravació per al programa «Més camí que meló» de l’emissora de ràdio de la
localitat Onda cero.
En el primer programa narrem l’eixida que vam realitzar caminant fins el pantà del riu Amadori, ahí
reflectim moltes dels aspectes treballats en els projectes des de l’inici de curs.
Com que som cinc aules bambolla i no podíem barrejar-nos, compartírem un document de text de google
en el que cada grup des de la seva pròpia aula anava descrivint l’experiència, cada equip afegia una
anècdota, un moment o la descripció d’un lloc i aportava la informació recaptada. Va ser molt curiós vore
com des de la nostra aula, mentre estàvem escrivint, sorgien paraules que s’escrivien soles ( eren altres
aules que també estaven treballant sobre el mateix document).
Després es va assignar un fragment de tot el treball a cada aula per realitzar les gravacions dels àudios i
enviar-los a la ràdio per al posterior muntatge i emissió.
En el segon programa, era la Ruta del xocolate i el torró, com que no teníem possibilitat de realitzar
l’eixida a les fàbriques, decidirem assignar a cada aula una fàbrica, buscar informació, posada en comú
per equips i elaboració de la narració en grup gran. El pas següent va ser la gravació dels àudios i triar
imatges representatives de la fàbrica assignada.
Posteriorment en cada aula vam escoltar el programa i es va elaborar un dossier amb el text i les imatges
triades.
2.- EIXIDA A LA PLATJA.
Des d’educació física s’organitza una eixida a la platja per menjar-nos la mona de pasqua, vam aprofitar
per baixar per les escalonades del xocolate i ja en la platja cada aula adquiria el nom de la fàbrica que hi
havia treballat. Es va delimitar cinc zones amb jocs diferents en cada zona. Tots eren jocs cooperatius i no
competitius on no es quedava cap alumne sense participar.